zaterdag 11 juli 2009







Beste medecursisten :))



Ik wil graag aan jullie mijn lieve hondje voorstellen. Helaas is ze niet met mij in Poznań want ze blijft bij mijn ouders in mijn geboortestad maar jullie kunnen haar tenminste virtueel leren kennen. Ze heet Kilta (van 'kilt' = een Schotse rok) en ze is een kleine witte terrier met een groot hart :) Hoewel ze uit Schotland komt, begrijpt ze mijn passie voor het Nederlands en de Lage Landen. Ze bladert graag het woordenboek Pools-Nederlands door, ze heeft soms een oranje aureool boven haar hoofd en ze is een liefhebster van tulpen. Dat kunnen jullie op de foto's en in het filmpje zien :) Als een toetje plaats ik er ook de vlag van Nederland - een heel lekkere versie daarvan :) Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden!



Milena







Geen opmerkingen:

Een reactie posten